LEGO Ninjago Cole's Dragons Comparison: Rocky vs Earth Elemental Dragon & Review

Оценок: 76 | Просмотров: 6939


LEGO Ninjago Cole's Dragons Comparison: Rocky vs Earth Elemental Dragon & Review

Hello everyone!! In this video I review the Lego Ninjago Skybound 2016 Cole's Elemental Dragon and make a comparison with the Original 2011 Cole's Earth Dragon Defense set!! This video includes the Lego Speed Build, Lego Review, and Comparison! Please comment, like, and subscribe for more videos!! :D NINJAGO SEASON 7 HYPE RETURN OF THE VILLAINS DAY OF THE DEPARTED

Comments to the video: LEGO Ninjago Cole's Dragons Comparison: Rocky vs Earth Elemental Dragon & Review

Productions NIN 14 дней назад
cool!
Productions NIN 13 дней назад
;)
Amazing Figures and Bricks 13 дней назад
Thank you very much!! :D
Turkey Lunch 17 дней назад
We all know rocky fused to make the ultra dragon but after season 2 happened the ultra dragon was never herd/talked about again the only appearance after season 2 was when the Lego ninjago shadow of ronin video game was released for season 4
Amazing Figures and Bricks 16 дней назад
and hopefully we can see the Ultra Dragon again in a future season!
Padma Pariti 18 дней назад
cole's dragon looks cute
Amazing Figures and Bricks 18 дней назад
Yeah, it does! :D
Merc Fusion18rx 1 месяц назад
Both dragons are bad in my opinion
Amazing Figures and Bricks 1 месяц назад
Valid opinion :)
shadow wind 3 месяца назад
iam sure cole won't forget his name why didnt they just write EARTh
Amazing Figures and Bricks 3 месяца назад
Idk haha
Deathzone Cheers 3 месяца назад
U Built Coles weapon wrong
ninja-GO!!! 3 месяца назад
rocky is awsome but dont have wing and earth elemental dragon have wing but not awsome (because not big)
ninja-GO!!! 3 месяца назад
and sub and click like for his video
ninja-GO!!! 3 месяца назад
good, king crossover david he make video about ninjago and mlp crossover, you should watch :)
Amazing Figures and Bricks 3 месяца назад
Hummm, yeah why not haha XD
ninja-GO!!! 3 месяца назад
do you like ninjago and my little pony CROSSOVER ? :)
Amazing Figures and Bricks 3 месяца назад
Amazing Figures and Bricks ;)
Legomaster500331 The King of MCPE 3 месяца назад
THE COLE DRAGON IS THE 3 BEST DRAGONJJ IN NINJAGO, AND BARNEY IS JUST A STUPID DRAGON THAT IS IN SEASON 6, I HATE BARNEY!! ;O
Amazing Figures and Bricks 3 месяца назад
Lol! I agree, Rocky is a great dragon, Barney, not that good XD Thanks for your feedback!! :D
DarkBlueNinja 3 месяца назад
A like em both d same do
Deathzone Cheers 3 месяца назад
DarkBlueNinja same and also I have the lil Dagon and I like it
Amazing Figures and Bricks 3 месяца назад
Yeah, both are great!! :D
Purpluxed Panda 3 месяца назад
1:32 😭 RIP Tinny Tim btw I've seen his grave :3
Amazing Figures and Bricks 3 месяца назад
Poor Tinny Tim :,( Where did you saw his grave??
Bymeowth monster 4 месяца назад
i want rocky back :(
Amazing Figures and Bricks 4 месяца назад
Indeed!! I completely agree with you!!
Bymeowth monster 4 месяца назад
i want everything back. simple like. the first season, now the show is so complicated
Amazing Figures and Bricks 4 месяца назад
Yeah, me too!! I hope he returns in the show!!
shadow wind 4 месяца назад
NOT THAT SWORD AGAIN
Amazing Figures and Bricks 4 месяца назад
Yep ;)
shadow wind 4 месяца назад
woah you are online?
Amazing Figures and Bricks 4 месяца назад
Hahaha!! It's the Royal Sword!! XD
LegoMelonz15 4 месяца назад
Ur confusing bucks with sqiffy
LegoMelonz15 4 месяца назад
+Amazing Figures and Bricks well sqiffy is in way more sets than bucko
Amazing Figures and Bricks 4 месяца назад
+LegoMelonz15 Both are commons lol, as they come in polybags and magazines as well :)
LegoMelonz15 4 месяца назад
+Amazing Figures and Bricks u said that he is one of the common ones. That is sqiffy that's what I meant
Amazing Figures and Bricks 4 месяца назад
Why? The one in this set is Bucko
LegoMelonz15 4 месяца назад
I meant bucko
LegoMelonz15 4 месяца назад
A few questions 1.This or clash of the heroes BVS set? 2.Could u review any new superhero sets(DC and marvel possibly?) 3.Should I get ghostbusters HQ? What marvel and DC sets should I get for my bday(I'm close to getting the whole 2016 Spider-Man collection. Need the bridge and civil war set) 4. Could u shoutout me again? 5. When will the special be released(if it isn't by the time u r replying to these comments) SORRY THAT WAS A LOT FOR ONE COMMENT. NO REALLY. IM SORRY.
Amazing Figures and Bricks 4 месяца назад
Awesome!! Pretty good sets!! :D
LegoMelonz15 4 месяца назад
I got both the clash of the Herod and Coles dragon so lol
LegoMelonz15 4 месяца назад
+Amazing Figures and Bricks can u make a video at least close to my bday and shoutout? It ok if u can't
Amazing Figures and Bricks 4 месяца назад
The Spiderman set is a great one to get!! From Ninjago I recommend Samurai X Cave, The Lighthouse or The Ultra Stealth Raider!!
LegoMelonz15 4 месяца назад
Sorry but what Ninjago set should I get It's almost my bday and I want to know what would be good sets to buy.
Green Good guy 4 месяца назад
Do you have sweaty hand syndrome , like me?
Amazing Figures and Bricks 4 месяца назад
I have Syndrome, who's sweaty?? :)
ITS A DIO 5 месяцев назад
You can use an scissor and open the box on the right side of the box
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Yep haha, but using a sword was funnier XD
ITS A DIO 5 месяцев назад
How is the avengers song called in the bacground?
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Cool!! :D
ITS A DIO 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks Thx now i also can use this song in my reviews
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Avengers Theme Remix :)
Big Dave3888 5 месяцев назад
Oh and what happened to Rocky is, he disappeared for a while in Season 1, because he needed to grow a develope and become a four headed dragon, and then he disappeared again in S2! I know I'm late on answering the question, that's fine :) I only wanted to answer it for fun. I hope the dragons do return other than the elemental dragons. You think?
Big Dave3888 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks yes indeed :)
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Correct answer and no problem at all bro!! I really hope the Ultra Dragon returns, because it's like the Ninjas Pet :)
Construction Toy Dude 5 месяцев назад
You are very good at showcasing sets. Not keen on the dragon but like the minifigures.
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thank you very much!! I think the minifigs are the best part of the set :)
ollie_RLG//redstonelightergaming 5 месяцев назад
nice review i subbed
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thank you very much!! :)
NICK'S TOY BARN 5 месяцев назад
Great video cool sets. I've just done an update video of my Lego City check it out if you have time and let me know what you think. thx for sharing.👍👍👍
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Sure!! I will definitely take a look!! :D
EliteKidGaming 5 месяцев назад
great vid and I prefer rocky over Barney because it looks better! I think rocky flew away after the dojo got attacked in the TV show but it was WHOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO long ago so I don't remember
EliteKidGaming 5 месяцев назад
Ikr
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Lol, that auto corrector XD I prefer Rocky as well :)
EliteKidGaming 5 месяцев назад
shoot I mean sooooooooo long ago not whoooohooo
Hunter Davies 5 месяцев назад
That was so funny😄 I was cracking up!! And Thank you so much for the shout out, I really appreciate it! 😁 And I agree completely, Cole's Elemental Dragon is very small and weird compared to Rocky, personally I like Rocky better, but Sadly I don't have it:( Great video overall!! :) :)
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thank you very much haha!! XD No problem at all bro! I prefer Rockt too, and he´s the only original dragon I have ;)
The Random Show 5 месяцев назад
great video
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thank you very much!! :D
EverythingButBoredom 5 месяцев назад
I never got any of the 2011 dragons, but my friend had Shard, (?) Zane's dragon. I remember what happened to Rocky in the TV show: The 4 elemental dragons became the Ultra Dragon lol it's hard to explain full details because that was back in 2012 ;-;
EverythingButBoredom 5 месяцев назад
Ikr!
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Wooooow!! Awesome deal man!!!
EverythingButBoredom 5 месяцев назад
Woahhhhhh nice! I got my ToA set during Black Friday, so my LEGO Store had this promo that if you get the ToA set, you get the Ronin R.E.X. FOR FREE! I ordered online my ToA set already so I just returned it once it came XD
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Awesome!! I got the Temple too, but I immediately built it haha!! I still have a lot of sets in boxes, including the Milano Spaceship, Morro Dragon, Carbonite Freezing Chamber, etc. but I may build them :) The Temple in the Box is a good investment!!
EverythingButBoredom 5 месяцев назад
I think I have enough Lego sets, and even worse I still haven't built the Temple of Airjitzu lol Still in the box, perfect for reselling on EBay lol
RenegadeXO2 Gaming, Customs and Reviews 5 месяцев назад
xD the dragon looks like Barney you're right! anyway. great review i love it when you upload videos they're really funny and careful this comment might also must be Admiral Aackbar: A TRAP!!!! ME:no i was gonna say positive but okay ; /
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thank you very very much!! I really appreciate that!! Oh! I fell in the trap!! XD
LEGO World 5 месяцев назад
He said that the wings are protecting Cole in that cave.or something like that.
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Ok 😄
LEGO World 5 месяцев назад
Yeah
LEGO World 5 месяцев назад
I ask because I watched a LEGO Designer who was talk about Cole's dragon and he said that that's why I asked.
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Oh! Then Lego may consider that the wings :)
Overlord Fan 5 месяцев назад
Rocky he reached his true potential with the other dragons and became ultra dragon? Idk
Overlord Fan 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks plz can you check out my latest video
Overlord Fan 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks lol
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Time for a marathon XD
Overlord Fan 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks I haven't watched season 1,2,3,4,5 in months
Overlord Fan 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks :D
LEGO World 5 месяцев назад
I know.that green things around the neck are the wings,no?
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
No, if you look at him in the show, the green things are part of his neck, and the wings are supposed to be at the middle of his torso: imgdii=Q9pxzunt3osEcM%3A%3BQ9pxzunt3osEcM%3A%3B2rp9TA2xSpDh1M%3A&imgrc=Q9pxzunt3osEcM%3A
LEGO World 5 месяцев назад
Rocky
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Great choice!!
Overlord Fan 5 месяцев назад
How do you make the text go on the screen
Overlord Fan 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks ah I wish there was one for iPhone
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
And yes! You spotted Ackbar!! But he is also at the speed build at 1:24 XD
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Yes, it's a Free program for PC
Overlord Fan 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks is that an app on an iPhone or PC?
Overlord Fan 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks never mind he is behind the big dragon
Lego4Life Productions 5 месяцев назад
Great video! I think they did a good job with the low parts count, but the old one is better. Rocky went with the other dragons to merge and become part of the Ultra Dragon.
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thanks!! I totally agree, they did the best with the low parts count :) And correct answer!! :D
Lego Bat-Fett Productions 5 месяцев назад
Nice! And do u have a cat?
Lego Bat-Fett Productions 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks lol yeah
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Nice! They're so fun and cute XD
Lego Bat-Fett Productions 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks wow I only have one
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thanks!! And yes! I actually have 3, but the orange one is the oldest :)
Ninja-Go Bro 5 месяцев назад
I prefer the old set but I see what lego was trying to do, they were trying to make an affordable Dragon set because some people don't have enough money to buy the big ones. This set is almost 100% inaccurate.
Overlord Fan 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks Jay's dragon kinda looks like that. The storm dragon
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Nya's would be awesome as well!! And also the combination of Jay's and Nya's dragon!! :)
Overlord Fan 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks and Nya's
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Yeah, I hope they release a proper Cole's Elemental Dragon in the future :)
The brick ninja bat 5 месяцев назад
Great review, i dont really like the new dragon i mean jay's elemental dragon is much better, but i acutally think when you made the diffrent poses he looked a bit cute, and what happened to rockey was he became one of the dragon heads on the ultra dragon
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thanks!! I prefer Rocky as well, and yeah, the small one looks kind of cute in certain poses. Correct answer and thanks for watching!! :D
AJ Builds 5 месяцев назад
Great video!
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thank you very much!! Glad you liked it!! :D
AJ Builds 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks It was super funny!
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thanks!! :D
Ninjago Customs 5 месяцев назад
2 cole dragon waw😀
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thanks!! :D
Brick Age Studios 5 месяцев назад
Awesome Review dude! If you don't mind me asking, what do you use to film?
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thank you very much!! I film with my iPhone, but not with the camera, I downloaded an app called Video fx, which has the option to record in 1080p, and that's what I use :)
Twinplay12 5 месяцев назад
great review i don't own any of the sets so i cant say witch one prefer i do like the mini dragon though but i agrees d with you about what happend to its mouth
Twinplay12 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks yeah
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thank you very much!! You can still get the mini dragon :) Too bad they didn't fixed the mouth
hora de todos os legos 5 месяцев назад
rocky is scary , i prefer barney ,he is more friendly
hora de todos os legos 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks you´re welcome
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Lol XD Thanks for watching! :)
Traitor 5 месяцев назад
You have the rare one! cool
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thanks!! Yeah, Rocky has become pretty rare and expensive nowadays!
Temmie gaming 5 месяцев назад
Ha I reviewed this way befor you did I win
Shayan Khan 5 месяцев назад
who cares theres really no race
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Hahahaha!! I love that episode!!
Temmie gaming 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks When I saw on snap I thought of tad strange says when somebody gests raoasterd in the election epsode
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Oh snap!! XD
Silver Panther 5 месяцев назад
awesome bro! I couldn't wait to see more!
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thank you very much!!! :D
TarozBricks 5 месяцев назад
Nice video, good comparison. Why don't you talk in your videos?
EverythingButBoredom 5 месяцев назад
;)
EverythingButBoredom 5 месяцев назад
;)
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Guess it's our style to review ;)
EverythingButBoredom 5 месяцев назад
+Amazing Figures and Bricks same, not gonna talk until who knows when ;)
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thank you very much!! Hmm. Idk, I prefer to review things this way better :)
More Bryan 5 месяцев назад
cool set man keep making vids thats cool
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thank you very much!! :D
MicahBoyProductions 5 месяцев назад
THANKS FOR THE SHOTUT OUT
MicahBoyProductions 5 месяцев назад
yup
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
No problem!! Glad to help!! :D
MH Minecrafter 5 месяцев назад
Cool video!
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Thank you!! :D
Drxhenry Studios 5 месяцев назад
Wow I could use the other the other one for shadow X part 2
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
Nice! Sounds great!! :)
Punkypie555 5 месяцев назад
Fuuurrrssst :P
Amazing Figures and Bricks 5 месяцев назад
20th!!